Získejte nové zákazníky vyší prodeje více poptávek

Internetová reklama je placená reklama. Platíte vždy za proklik , nebo zobrazení potenciálním zákazníkem.

Nabídneme Vaše služby a produkty tam, kde je lidé hledají. Klademe důraz na výsledky, každá koruna do reklamy by se měla vrátit a přinést maximální zisk.

Vyberte jednu z možností

Internetovou reklamu využívám a investuji do ní

→ Audit zdarma

Nemám zkušenosti s internetovou reklamou

1.

Konzultace

Nejdříve ze všeho musíme poznat vaše podnikání a vaše cíle a očekávání a kdo je cílová skupina a konkurence.

2.

Strategie

Navrhneme vám strategii, která bude přesně kopírovat společně definované cíle včetně časové osy.

3.

Správa reklamy

Nově spuštěnou reklamu spravujeme a monitorujeme konkurenci. Součástí je i pravidelný report s výsledky.

Marketingové kanály

Pro internetovou reklamu využíváme nejčastěji kanály níže. Vhodné doporučené marketingové kanály jsou definovány na základě analýzy vašeho podnikání a velikosti konkurence.

Audit internetové reklamy

Nevyhazujte peníze z okna!

Pro internetovou reklamu využíváme nejčastěji kanály níže. Vhodné doporučené marketingové kanály jsou definovány na základě analýzy vašeho podnikání a velikosti konkurence.

Na základě vaší poptávky se s vámi spojíme. Budeme od vás potřebovat znát stávající situaci internetové reklamy. Zajímá nás například kolik utrácíte měsíčně za reklamu, kdo je vaše cílová skupina a co je cílem internetové reklamy. Také potřebujeme znát vaše podnikání a jak fungujete. 

Nezbytným krokem pro audit internetové reklamy bude přístup do jednotlivých reklamních systémů, pro které chcete audit udělat.

Každý audit obsahuje dokument, který popisuje efektivitu vaší stávající reklamy. Nechybí zde doporučení, co bychom z našeho pohledu a našich odborníků na internetovou reklamu nastavili jinak. A pokud tato situace nastane, obdržíte o nás nabídku kompletní optimalizace.

Kontaktní formulář

Využíváte momentálně nějakou z metod online propagace?
Jaký je Váš plánovaný měsíční rozpočet na internetový marketing?